MA-VR voor 14:00 besteld, volgende dag in huis U kunt ons bereiken op: 06 84 07 78 90 Tevens kunt u een chat starten door rechtsonder op de balk te drukken

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
We hebben hier een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet bijzitten, dan kunt u ons altijd bereiken om uw vraag te stellen. Wilt u contact met ons opnemen, dan kunt u hierboven kijken voor de verschillende mediums.

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden van het bezoekadres zijn: 


Ma - Vr: 09:00 - 16:00
Za - Zo: Gesloten

De openingstijden van de klantenservice zijn gelijk aan die van het bezoekadres. Echter is de klantenservice buiten openingstijden te bereiken op Whatsapp. Op deze manier willen wij ervoor zorgen dat klanten met een vraag of een opmerking, altijd geholpen worden.

Waar komen onze smartphones vandaan?
Wij kopen onze mobiele smartphones van providers. Op deze manier kunnen wij de beste prijs en kwaliteit garanderen voor onze klanten. Dit betekent dat alle smartphones van Next Mobile betrouwbaar, kwalitatief goed en prijstechnisch ideaal zijn. Klik hier voor de volledige beschrijving.

Hoelang krijg ik garantie bij Nextmobile?

U krijgt garantie Plus op uw smartphone. Dit betekent dat uw telefoon 12 maanden garantie heeft. Blijkt uw telefoon echter defect te raken buiten de garantieperiode , dan helpen wij u verder. Wij staan namelijk achter onze smartphones en willen u een zorgeloos gebruik garanderen. Mocht u van mening zijn dat uw smartphone defect is geraakt buiten uw schuld om, dan kunt u deze naar ons toesturen. Wij zullen onderzoeken wat de oorzaak van het defect van de telefoon is. Mocht u gelijk hebben en de telefoon is buiten uw schuld om defect geraakt, dan repareren we uw toestel kostenloos. Mocht echter blijken dat er gebruikersschade aanwezig is, dan zijn wij helaas genoodzaakt om onderzoekskosten in rekening te brengen. Tevens krijgt u de mogelijkheid om de telefoon te laten repareren. Klik hier voor een volledige beschrijving en voor de garantievoorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten?
Wij, als Next Mobile, nemen alle verzendkosten voor onze rekening. Dit betekent dat er absoluut geen cent wordt gerekend voor de verzending. Mocht u een toestel willen retourneren, dan komen de retourkosten voor uw eigen rekening. Tevens zijn wij niet aansprakelijk voor het pakketje, totdat deze in onze bezit is. Vandaar dat wij adviseren om het pakketje verzekerd retour te sturen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt in onze webshop betalen met iDeal of creditcard. Het is ook mogelijk om langs te komen bij onze bezoekadres in Zoetermeer. In onze bezoekadres kunt u pinnen of contant betalen.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde toestel heb besteld?
Mocht u de verkeerde telefoon hebben besteld, geef dat dan zo snel mogelijk door aan de klantenservice. Op deze manier kunnen we de fout herstellen. Als de telefoon is verzonden, dan kunt u de telefoon retourneren. Hierna kunnen we het bedrag terugstorten of een andere telefoon opsturen, aan u de keus.

Hoe en wanneer ontvang ik de Track&Trace code?

We sturen de Track&Trace code op via de mail. Mocht het niet zijn aangekomen, kijk dan even in je spambox. Heeft u geen Track&Trace ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.