Veelgestelde vragen

Wij hebben een overzicht samengesteld van de meest gestelde vragen. De kans is groot dat uw vraag hierbij staat. Mocht u vraag hier niet bijstaan, dan helpen wij u graag verder. Neem contact met ons op door te bellen, Whatsappen, chatten of te mailen.

Het kan natuurlijk gebeuren dat u de verkeerde telefoon besteld. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij dit kunnen corrigeren. Des te sneller u contact met ons opneemt, des te groter de kans dat wij direct kunnen helpen. Mocht het toestel al verzonden zijn, dan krijgt u een retourlabel waarmee u het toestel terug kan zenden.

Uiteraard willen wij dat onze klanten hun pakketje nauwgezet kunnen volgen. Om deze reden hebben wij een samenwerking met Red je pakketje. Red je pakketje geeft door hoe laat u het pakketje kunt verwachten en u kunt eventueel extra informatie doorgeven met betrekking tot de levering.

Alle vragen worden beantwoord binnen 24 uur. Wanneer het antwoord verwacht kan worden hangt erg af van het moment waarop de vraag is gesteld. Wij streven ernaar om alle vragen binnen 8 uur te beantwoorden.

Wilt u toch een andere model of andere gradatie hebben? Dan is dat mogelijk binnen 14 dagen. Om hiervoor in aanmerking te komen, dient u contact met ons op te nemen. Het eerste contactmoment zal uitwijzen of u in aanmerking komt voor de 14 dagen retour.
U dient het toestel te retourneren op dezelfde wijze en met dezelfde accessoires als u ontvangen hebt. U kunt hier klikken(hyperlink) voor de uitgebreide Retourvoorwaarden.

U heeft bij ons 12 maanden garantie. Dit betekent dat wij u kosteloos verder helpen bij onvoorziene omstandigheden. De garantie is alleen niet geldig bij gebruikersschade. Onder gebruikersschade vallen val-, stoot- en waterschade. Tevens vallen manipulaties met betrekking tot de software of het toestel buiten de garantievoorwaarden.
Mocht uw toestel defect zijn geraakt door gebruikersschade, neem dan alsnog contact met ons op. Wij staan altijd klaar voor onze klanten en kunnen uw het beste helpen. In geval van gebruikersschade kan worden voorgesteld om het toestel tegen kostprijs (zonder winst te nemen) te repareren of een korting te verlenen op een nieuw toestel. U kunt hier klikken(hyperlink) voor de uitgebreide garantievoorwaarden.

Alle aangeboden telefoons werken 100% en zijn softwarematig getest. Het enige verschil tussen een nieuwe en een gebruikte toestel is de cosmetische staat, dat wil zeggen hoe de telefoon eruitziet. Er is geen verschil te zien tussen de hoogste gradatie van Next Mobile (Als Nieuw) en een nieuw toestel. Een nieuw toestel is uiteraard stukken duurder. Alle toestellen van Next Mobile worden de volgende dag geleverd indien deze vóór 15:00 besteld is. Uw smartphone wordt geleverd met een nette doos inclusief lader, headset en een simkaart pin. Al onze accessoires hebben een Europese certificering. Hiermee kunnen we de veiligheid van onze klanten waarborgen.

Wij kopen onze smartphones bij de grootste leveranciers van Europa. Wanneer mensen de allernieuwste mobiele toestellen aanschaffen, leveren zij hun smartphone in. Deze smartphone komt terecht bij één van de grootste leveranciers van Europa. Wij kopen direct de toestellen bij hun. Vervolgens controleren wij de toestellen softwarematig, voordat het toestel wordt verkocht. Wij zijn gestart als een groothandel. Dit stelt ons in staat om toestellen in de best mogelijk kwaliteit tegen de beste prijs aan te schaffen. Hierdoor kunnen wij onze toestellen zeer scherp prijzen.

Veel klanten zijn bang om hun toestel online te kopen, vooral gebruikte toestellen. Zij zijn bang dat de telefoon niet goed zal functioneren of dat de telefoon binnen enkele dagen defect zal raken. Wij snappen deze zorgen volkomen. Om dit te voorkomen doen wij het volgende. Allereerst testen wij onze toestellen uitgebreid door middel van software, dat het toestel checkt op 36 punten. Ten tweede geven wij 12 maanden garantie op onze toestellen. Wij helpen onze klant ten alle tijden, zelfs als de klacht onder gebruikersschade valt. Mocht de garantie niet meer gelden, dan zullen we er alsnog alles aan doen om onze klanten verder te helpen. Dit kan bijvoorbeeld door de reparatie tegen kostprijs te voltooien. Het belangrijkste is dat onze klanten geholpen worden en tevreden zijn.